سوابق آموزشی و اداری آقای علی آبرود
♦معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش منطقه 4
♦ عضو شورای نظارت مدارس غیردولتی منطقه 4
♦معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 4
♦مدیریت مدارس برتر متوسطه منطقه 4
♦معاونت مدارس متوسطه اول منطقه 4
♦دبیر علوم اجتماعی مدارس متوسطه منطقه 4
سوابق آموزشی و اداری آقای غلامرضا حبیبی
♦ مدیر مجتمع آموزشی ایرانیان در کشور قطر
♦ ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه 4
♦ معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 4
♦ رئیس واحد بازرسی اداره آموزش و پرورش منطقه 4
♦ مدیریت مدارس برتر متوسطه اول منطقه 4
♦معاونت مدارس متوسطه اول منطقه 4
♦ دبیر ریاضی مدارس منطقه 4
مجتمع آموزشی و فرهنگی
ره پویان پارسا مهر
این مجتمع آموزشی در سال 1396 توسط آقایان غلامرضا حبیبی و زنده یاد علی آبرود تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این مجتمع سعی نموده است با بهرهگیری از نیروهای کارآمد و متخصص در بخش های مختلف، گامهایی موثر در جهت آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان ایران عزیز بردارد. از آغاز راه، رسالت ما فراتر از آموزش صرف کتاب های درسی بوده و امکانات مجموعه نقشی بنیادین در تحقق این هدف داشته است.

برای تحقق ماموریت سازمانی مجتمع آموزشی پارسا مهر در مقطع ابتدایی و متوسطه اول،
اهداف علمی به شرح زیر تعیین میشوند.
این اهداف بر پایه اصول کلیدی ماموریت سازمانی و با تاکید بر توسعه فردی و اجتماعی دانشآموزان،
در جهت تربیت نسلی متعهد، خلاق و توانمند طراحی شدهاند
هویتمحوری
تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانشآموزان
- تعمیق شناخت دانشآموزان از ارزشهای فرهنگی، تاریخی و دینی ایران و اسلام.
- پرورش حس تعلق و افتخار به هویت ملی و دینی در دانشآموزان.
- نهادینهسازی اخلاق و ارزشهای اسلامی در رفتار و منش دانشآموزان.
خلاقیت و تفکر
پرورش خلاقیت و تفکر انتقادی در دانشآموزان
- توسعه توانایی حل مسئله و تفکر خلاق در دانشآموزان.
- تقویت مهارتهای تحلیل، نقد و ارزیابی اطلاعات بهصورت علمی و منطقی.
- تشویق دانشآموزان به ایدهپردازی، نوآوری و خلق آثار بدیع در حوزههای علمی و هنری.
فناوریمحوری
استفاده از فناوریهای پیشرفته و روشهای نوین آموزشی
- ادغام فناوریهای دیجیتال در فرآیند آموزش بهمنظور ارتقای کیفیت یادگیری.
- افزایش سواد دیجیتال دانشآموزان و معلمان برای بهرهگیری از ابزارهای نوین.
- ایجاد محیط آموزشی هوشمند و تعاملی که پاسخگوی نیازهای آموزشی قرن بیستویکم باشد.
مهارتهای زندگی
آموزش مهارتهای ضروری برای زندگی فردی و اجتماعی
- آموزش مهارتهای ارتباطی، همکاری و کار گروهی بهمنظور تقویت تعاملات اجتماعی.
- آموزش مهارتهای دست ورزی جهت رشد و توسعه نظام مند استقلال فردی
- ارتقای توانایی دانشآموزان در مدیریت زمان، برنامهریزی و تصمیمگیری.
- توانمندسازی دانشآموزان در مواجهه با چالشهای فردی و اجتماعی و حل تعارضات.
جامعهپذیری
آمادهسازی دانشآموزان برای مشارکت در ساختن جامعهای متعالی
- تقویت تعلق خاطر به خانواده جهت ایجاد و توسعه امنیت روانی دانش آموزان
- آموزش و تقویت حس مسئولیتپذیری اجتماعی و تعهد به توسعه پایدار در دانشآموزان.
- آموزش مفاهیم محیط زیست و توسعه پایدار بهمنظور تربیت شهروندانی آگاه و مسئول.
- تشویق دانشآموزان به مشارکت فعال در فعالیتهای اجتماعی و خیریه.
بازخورد
ارزیابی و بهروزرسانی مستمر
- ارزیابی مستمر برنامههای آموزشی و پرورشی برای اطمینان از تحقق اهداف.
- بهروزرسانی روشها و محتوای آموزشی بر اساس یافتههای علمی و نیازهای روز جامعه.
این اهداف با همکاری خانوادهها، معلمان و جامعه، در چارچوب برنامهریزیهای علمی و آموزشی، بهطور مستمر پیگیری میشوند تا در نهایت، دانشآموزانی متعهد، خلاق و توانمند تربیت شوند که بتوانند در ساختن جامعهای متعالی و پایدار نقشآفرینی کنند.