سوابق  آموزشی و اداری آقای علی آبرود

♦معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش منطقه 4

♦ عضو شورای نظارت مدارس غیردولتی منطقه 4 

♦معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 4

♦مدیریت مدارس برتر متوسطه منطقه 4

♦معاونت مدارس  متوسطه اول منطقه 4

♦دبیر علوم اجتماعی مدارس متوسطه منطقه 4

سوابق آموزشی و اداری آقای غلامرضا حبیبی

♦ مدیر مجتمع آموزشی ایرانیان در کشور قطر

♦ ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه 4

♦ معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 4

♦ رئیس واحد بازرسی اداره آموزش و پرورش منطقه 4

♦ مدیریت مدارس برتر متوسطه اول منطقه 4

♦معاونت مدارس متوسطه اول منطقه 4

♦ دبیر ریاضی مدارس منطقه 4

مجتمع آموزشی و فرهنگی

ره پویان پارسا مهر

این مجتمع آموزشی در سال 1396 توسط آقایان غلامرضا حبیبی و زنده یاد علی آبرود تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این مجتمع سعی نموده است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در بخش های مختلف، گام‌هایی موثر در جهت آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان ایران عزیز بردارد. از آغاز راه، رسالت ما فراتر از آموزش صرف کتاب های درسی بوده و امکانات مجموعه نقشی بنیادین در تحقق این هدف داشته است.

برای تحقق ماموریت سازمانی مجتمع آموزشی پارسا مهر در مقطع ابتدایی و متوسطه اول،

اهداف علمی به شرح زیر تعیین می‌شوند.

این اهداف بر پایه اصول کلیدی ماموریت سازمانی و با تاکید بر توسعه فردی و اجتماعی دانش‌آموزان،

در جهت تربیت نسلی متعهد، خلاق و توانمند طراحی شده‌اند

هویت‌محوری

تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانش‌آموزان

  • تعمیق شناخت دانش‌آموزان از ارزش‌های فرهنگی، تاریخی و دینی ایران و اسلام.
  • پرورش حس تعلق و افتخار به هویت ملی و دینی در دانش‌آموزان.
  • نهادینه‌سازی اخلاق و ارزش‌های اسلامی در رفتار و منش دانش‌آموزان.

خلاقیت و تفکر

پرورش خلاقیت و تفکر انتقادی در دانش‌آموزان

  • توسعه توانایی حل مسئله و تفکر خلاق در دانش‌آموزان.
  • تقویت مهارت‌های تحلیل، نقد و ارزیابی اطلاعات به‌صورت علمی و منطقی.
  • تشویق دانش‌آموزان به ایده‌پردازی، نوآوری و خلق آثار بدیع در حوزه‌های علمی و هنری.

فناوری‌محوری

استفاده از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های نوین آموزشی

  • ادغام فناوری‌های دیجیتال در فرآیند آموزش به‌منظور ارتقای کیفیت یادگیری.
  • افزایش سواد دیجیتال دانش‌آموزان و معلمان برای بهره‌گیری از ابزارهای نوین.
  • ایجاد محیط آموزشی هوشمند و تعاملی که پاسخ‌گوی نیازهای آموزشی قرن بیست‌ویکم باشد.

مهارت‌های زندگی

آموزش مهارت‌های ضروری برای زندگی فردی و اجتماعی

  • آموزش مهارت‌های ارتباطی، همکاری و کار گروهی به‌منظور تقویت تعاملات اجتماعی.
  • آموزش مهارتهای دست ورزی جهت رشد و توسعه نظام مند استقلال فردی
  • ارتقای توانایی دانش‌آموزان در مدیریت زمان، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری.
  • توانمندسازی دانش‌آموزان در مواجهه با چالش‌های فردی و اجتماعی و حل تعارضات.

جامعه‌پذیری

آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مشارکت در ساختن جامعه‌ای متعالی

  • تقویت تعلق خاطر به خانواده جهت ایجاد و توسعه امنیت روانی دانش آموزان
  • آموزش و تقویت حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تعهد به توسعه پایدار در دانش‌آموزان.
  • آموزش مفاهیم محیط زیست و توسعه پایدار به‌منظور تربیت شهروندانی آگاه و مسئول.
  • تشویق دانش‌آموزان به مشارکت فعال در فعالیت‌های اجتماعی و خیریه.

بازخورد

ارزیابی و به‌روزرسانی مستمر

  • ارزیابی مستمر برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای اطمینان از تحقق اهداف.
  • به‌روزرسانی روش‌ها و محتوای آموزشی بر اساس یافته‌های علمی و نیازهای روز جامعه.
  • این اهداف با همکاری خانواده‌ها، معلمان و جامعه، در چارچوب برنامه‌ریزی‌های علمی و آموزشی، به‌طور مستمر پیگیری می‌شوند تا در نهایت، دانش‌آموزانی متعهد، خلاق و توانمند تربیت شوند که بتوانند در ساختن جامعه‌ای متعالی و پایدار نقش‌آفرینی کنند.